Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 26 Septembrie 2024
„Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
Joi, 23 Iulie 2015
Burghelea - Communication Director, Partner, detine 5% din companie si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius - General Manager, Partner (75%) si Iulia Tanase - Managing Director, Partner (20%).
Joi, 18 Decembrie 2014
Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Ina Negoita a fost numita director de marketing la Provident Financial Romania.
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Joi, 11 Decembrie 2008
“Implineste un vis de sarbatori” este o campanie probono realizata de adviser | chillimedia pentru organizatia SOS Satele...
Joi, 05 Iunie 2008
Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Luni, 16 Iulie 2007
Cu o cifra de afaceri estimata la 42 milioane de euro pentru anul in curs, potrivit oficialilor agentiei, reprezentand o crestere de peste 30% fata de anul trecut, Initiative Romania este in top 3 agentii de media din Romania, parte a unui grup „care se afla in primii 5 jucatori de pe piata”, afirma pentru AdPlayers, Veronica Savanciuc (foto), Presedinte al Initiative Romania si al...
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: