Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 20 Noiembrie 2009
Pe langa polite de asigurare, Carrefour si OttoBroker ofera un bon de cumparaturi de 40 RON pentru asigurarea pe 1 an sau de 20 RON la asigurarea pe 6 luni.
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone România a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamânalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Joi, 21 Septembrie 2006
Eufonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final, si „a atras numerosi utilizatori noi ai serviciului EUfonika, rezultatul fiind înregistrarea a aproape 8,500 de noi clienti”, a spus Tudor Bosînceanu (foto), Director Comercial Eufonika
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Vineri, 26 August 2005
Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti semnata de Publicis Romania se desfasoara intre 20 si 30 aprilie pe internet si pe radio la Pro FM si Guerrilla
ALTE CAUTARI
»
141 (46)
»
campanii (1000)
»
deruleaza (303)
»
statii tv (30)
»
smith (16)
»
cake (6)
»
hi5 (5)
»
velux (3)
»
isiap (1)
»
alina (354)
PUBLICITATE: