Rezultatele cautarii dupa : "printuri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Cu expertiza de 13 ani in print digital pe textile, Rofobit vine la Print&Sign 2017
Marti, 11 Iulie 2017
 Cu expertiza de 13 ani in print digital pe textile, Rofobit vine la PRINT HUB de la Print & Sign 2017 (26-29 septembrie, la Romexpo), cu un proiect 360˚ EXCLUSIV pentru tipografii si ateliere de productie publicitara, creat in cadrul targului de productie publicitara.
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
Marti, 14 Iulie 2015
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Vandalizarea publicitatii de la “exterior la “interior. La Metrou.
Joi, 07 August 2014
 Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
Joi, 13 Februarie 2014
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Oglinda, oglinjoara: care e cea mai intima reclama din tara?
Marti, 09 Martie 2010
30 de locatii premium din Bucuresti si din Cluj asteapta reclamele indoor pe una din cele mai intime prezente in spatiul personal: oglinda. 
Festivalul International de Film de la Iasi (IIFF), cu Mercury360
Joi, 24 Septembrie 2009
 Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Inauguralul Gigant al Presedintelui Obama a utilizat 200.000 metri patrati de materiale imprimate pe printerele de format mare VUTEk
Joi, 26 Februarie 2009
  Imprimanta  de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Bergenbier si Leo Burnett vor legalizarea Zilei Barbatului, pe 5 Mai
Miercuri, 30 Aprilie 2008

Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR

Tymbark Maspex sustine emisiuni TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
„Un negustor de arta nu este neaparat si un critic de arta” Opinii Internetics, Alexandru Lapusan, ZITEC
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Internetics nu este un festival reprezentativ pentru webul romanesc, ci un festival al industriei de publicitate online din Romania, si de aceea se inchina in fata unui singur zeu, bannerul leaderboard (intins pe tot ecranul), ca sa raportam clientului un numar cat mai mare de clicuri la hectar”
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
McCann se razbuna pe Cannes cu 3 finaliste la Cresta
Miercuri, 01 August 2007
“Suntem singura agentie din Romania premiata la acest festival (Cresta awards n.r.). Cred ca cele trei finaliste sunt razbunarea noastra pentru Cannes.” spune Adrian Botan, CEE Creative Director, McCann Erickson
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
AdOr 2007 Exclusiv: Robert Tiderle (Papaya)
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
GAV| Scholz&Friends mai da o cheie la imaginea Vito si Viano
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
1 2 3 »