Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 19 Martie 2024
Organizat cu sprijinul partenerilor Superbet, Allianz-Tiriac, Dedeman, Emirates, Regina Maria, Aqua Carpatica, Decathlon, Fratelli Group, Tiriac Auto si Fundatia Tiriac, “Editia anului 2024 Tiriac Open a reusit sa atraga la Bucuresti jucatori renumiti din circuitul ATP Mondial”, a spus Ion...
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
Miercuri, 14 Aprilie 2021
Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Miercuri, 18 Decembrie 2019
Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Vineri, 25 August 2017
Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Joi, 12 Ianuarie 2017
Nascut la 11 ianuarie 1990 dintr-un tata francez, FUN Radio, si o mama romanca, Universitatea Bucuresti, primul post de radio independent “striga” liber in eterul bucurestean in urma cu 27 de ani.
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Miercuri, 11 Martie 2009
Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: