Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Miercuri, 02 Iunie 2021
Noul executiv al agentiei fondate de Tereza Tranakas este responsabil cu gestionarea activitatilor operationale, implementarea viziunii strategice si atingerea obiectivelor de business, urmand sa coordoneze echipa agentiei, formata din aproape 60 de angajati.
Luni, 12 Aprilie 2021
In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
Miercuri, 28 Octombrie 2020
Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Joi, 25 Aprilie 2019
Lider pe piata romaneasca de video analytics si tehnologii AI, Metrici introduce pe piata Parking Place Detector, prin intermediul careia, doar cu ajutorul unei camere de luat vederi, se pot monitoriza zeci de locuri de parcare pentru a vedea statutul in timp real: daca sunt libere sau ocupate, si se poate...
Luni, 08 Aprilie 2019
Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina
Miercuri, 02 August 2017
„Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Marti, 11 Septembrie 2012
Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup care s-a ocupat si de serviciile de branding ale noului produs.
Luni, 16 Ianuarie 2012
Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Miercuri, 22 Iunie 2011
Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Vineri, 15 Iunie 2007
Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: