Rezultatele cautarii dupa : "povestea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Oana Roman lanseaza cosmeticele INAM, un brand 100% romanesc, creat de o farmacista de exceptie
Luni, 16 Decembrie 2024
 Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
Porter Novelli Romania a lansat prima editie a publicatiei INTO: sinteza tendintelor culturale emergente din Romania
Joi, 12 Decembrie 2024

Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom,  lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO,...

Via Profi primeste Gold in Community Index 2024, cea mai importanta recunoastere pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania.
Vineri, 11 Octombrie 2024
 Recunoasterea Gold  in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care cuprinde un set de 43 de indicatori aliniati la cele mai importante standarde internationale din domeniul investitiilor in comunitati.
Polonezii de la Olini se lanseaza pe piata de uleiuri, oteturi si sucuri lacto-fermentate din ingrediente naturale din Romania
Joi, 29 August 2024

Portofoliul producatorului polonez cuprinde, pe langa uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere si bauturi benefice pentru sanatatea intestinului precum oxymel si...

Lansat in 1999 si avand incasari de 465 de milioane de dolari, Matrix se intoarce cu al cincilea film.
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Cu 4 premii Oscar si incasari de 465 de milioane de dolari, la un buget de 63 de milioane de dolari, Matrix a luat nastere in 1999 si a fost revolutionar la vremea respectiva.
Via Profi reinvie traditia prin conectarea comunitatii la micii producatori locali
Joi, 20 Iunie 2024
 Gaetan Pacton, Director General, Profi: „Via Profi este o punte concreta intre producatori, autoritati si marele public, in beneficiul tuturor partilor implicate. Romania este frumoasa si, judecand dupa bunatatile de pe via-profi.ro, deosebit de gustoasa!"
The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Televiziunea Romana sarbatoreste Ziua Internationala a Copilului cu programe si premii speciale pentru Televiziunea Copiilor
Joi, 30 Mai 2024
 Alaturi de Mihai Radulescu la pupitrul stirilor se vor afla castigatorii concursului „Telejurnalul Copiilor”, intr-o editie speciala a Telejurnalului difuzat pe TVR 1 si TVR INFO. Canalul de stiri al Televiziunii Romane, TVR INFO, mai difuzeaza si documentarul „Guvernul copiilor”, in care...
 Parcul industrial HELL a devenit cea mai mare fabrica de ultima generatie din lume detinuta de catre acelasi grup intr-o singura locatie
Miercuri, 29 Mai 2024
 Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024
 ,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Campioana la inot Beatrice Caslaru si-a donat prima medalie europeana in programul MedLife de testare genetica gratuita pentru copiii cu cancer
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Pana in prezent, 350 de copii cu afectiuni oncologice au fost inscrisi in programul #SperantaNuMoareDeCancer, ceea ce inseamna ca 1 din 2 copii recent diagnosticati cu cancer in Romania a beneficiat deja de program 
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
Cristian Tabara si echipa TVR de la „Romani Universali ne aduc aminte de contributiile romanilor la dezvoltarea omenirii
Luni, 01 Aprilie 2024
 Incepand cu prima seara de luni din aprilie, incepand cu ora 22.00, Romani Universali ne fac sa ne simtim mandri ca Testul Papanicolau, Cutia de viteze automata, declansarea artificiala a ploilor, implantul dentar sau scaunul ejectabil pentru avioane sunt doar cateva dintre contributiile romanilor la dezvoltarea...
Romanii din Spania trimit bani, expertiza si atitudine sanatoasa si nu-si pierd increderea in Romania
Vineri, 29 Martie 2024
 Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
1 2 3 4 5 »