Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Marti, 09 Iulie 2019
Implicarea angajatilor din cladirile Globalworth, lider pe piata de birouri din Romania, vine in intampinarea promisiunii cartierului de arta si tehnologie, dezvoltat in luna februarie de companie si curatoriat de One Night Gallery, de a promova tanara generatie de artisti romani si de a aduce evenimentele culturale in...
Vineri, 21 Septembrie 2018
„Ideea [Acum 100 ani, n.r.] a aparut acum doi ani in timpul unei excursii la Paris. Si acolo se sarbatorea Centenarul Primului Razboi Mondial. Ce a fost socant, a fost numarul mare de materiale dedicate momentului: reviste, carti, dvd-uri etc. In timp ce la noi era o liniste deplina. Cum este si azi.”...
Luni, 02 Iulie 2018
Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Luni, 04 Aprilie 2016
In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Luni, 20 Ianuarie 2014
Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Vineri, 12 Iunie 2009
Doua reclame print semnate de Scala JWT pentru Greenpeace au fost selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului Cannes Lions
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Joi, 23 Iunie 2005
"Cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa" a fost scos pe covorul media inclusiv in iunie
Miercuri, 22 Iunie 2005
"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie – 20 august
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: