Rezultatele cautarii dupa : "piata publicitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Raport Dentsu „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Astept de 135 de zile plata de la o mare agentie si un mare client Companie de scenotehnica de eveniment
Miercuri, 08 August 2018
 Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Publicitatea stradala la control. Panourile ilegale se dau jos cu milioane de euro!
Luni, 17 August 2015
 Incepand din luna noiembrie, noua lege a  publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.

Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
Joi, 16 Iulie 2015
 
Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
Marti, 07 Iulie 2015
 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Bugetele de telefonie mobila scoase la mezat in 2014. Licitatii de 40 Milioane EUR.
Marti, 11 Februarie 2014

Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.

Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.