Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Iulie 2024
Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
Marti, 18 Iunie 2024
Sub invitatia „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”, prin intermediul unui escape room virtual educational, Universitatea Romano-Americana ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.
Luni, 17 Iunie 2024
„Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Miercuri, 21 Februarie 2024
,,Trecand peste dificultatile de moment, Romania inca este o tara cu costuri modeste de marketing digital care se vor indrepta catre valori europene in urmatorii ani”, puncteaza Steffen Heringhaus, fondator, five elements digital, care pentru 2024 estimeaza gestionarea a unor bugete de promovare de 5 milioane de euro.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Marti, 19 Decembrie 2023
“Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
Marti, 19 Septembrie 2023
,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza...
Vineri, 25 August 2023
Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Marti, 01 August 2023
“Este un program in care toate partile implicate au de castigat,” afirma Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi. “Clientii se bucura de o atmosfera mai placuta si servicii mai bune la cumparaturi, sefii de magazin partener ajung, cu garantii...
Marti, 07 Martie 2023
„Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Luni, 09 Ianuarie 2023
„Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este...
Vineri, 25 Noiembrie 2022
“Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
Marti, 15 Noiembrie 2022
Compania marcheaza un pas important in planul de extindere deschizand pe 12 noiembrie primul Drive-Thru din tara, in Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov si mai anunta o noua locatie pana la sfarsitul anului in Compleul Comercial Orhideea
Marti, 15 Noiembrie 2022
La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Luni, 31 Octombrie 2022
„Proiectul emisiunii de marketing si comunicare Relevant se uita cu multa atentie la actualul context social, economic si financiar si mai ales la crizele multiple, nu doar din Romania, ci la nivel global. Dupa doi ani de pandemie, inca nu putem spune ca stim cu „ce se mananca „ noua...
Miercuri, 31 August 2022
In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Marti, 30 August 2022
Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Marti, 09 August 2022
Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Luni, 01 August 2022
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: