Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 07 Iulie 2022
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si...
Marti, 11 Mai 2021
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
Vineri, 16 Aprilie 2021
“Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Vineri, 05 Martie 2021
Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
Vineri, 29 Ianuarie 2021
Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Joi, 17 Septembrie 2020
O instalatie experimentala si un outdoor neconventional in spatiul bucurestean sunt doar cateva dintre ideile creative prin care Ogilvy Romania sustine proiectele din cadrul editiei Romanian Design Week din acest an.
Vineri, 14 August 2020
Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei...
Joi, 30 Iulie 2020
„Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
Miercuri, 10 Iunie 2020
Proiectul (s)Mall Talks este realizat de catre IMMOFINANZ, cu suportul agentiei Wunderman, parte din Ogilvy Group Romania, precum si cu suportul CBRE, compania de property management a centrelor comerciale VIVO!.
Marti, 11 Februarie 2020
Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Luni, 27 Ianuarie 2020
Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
Joi, 09 Ianuarie 2020
700 de copii din 14 centre sociale si de plasament au primit raspunsurile mult asteptate la intrebarea “Ce vrei sa iti aduca Mosu’?” prin campania “The gift that keeps on giving”.
Joi, 05 Septembrie 2019
O campanie de strangere de fonduri a Fundatiei Globalworth pentru sustinerea accesului la educatie a copiiilor defavorizatib este in plina derulare. Campania se desfasoara simultan, in perioada 2-30 Septembrie, in toate cladirile Globalworth
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Marti, 26 Martie 2019
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti,...
Luni, 19 Noiembrie 2018
Potrivit informatiilor adplayers, cei trei managing partners Wunderman - Tereza Munteanu, Ileana Badiu & Joaquin Bonilla, colegi in noua entitate integrata, vor raporta direct managementului Ogilvy Romania, din pozitiile de Co-Managing Directors in cadrul brandului Wunderman.
Marti, 06 Noiembrie 2018
Marius Moga, Dan Teodorescu, Macanache, Nicoleta Nuca si Silvia Dumitrescu vorbesc despre succes din perspectiva generatiei pe care o reprezinta, la invitatia Ciuc Premium de a explora perspective diferite asupra succesului, in general.
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
Sambata, 19 Mai 2018
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: