Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 09 Decembrie 2024
”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
Luni, 09 Decembrie 2024
,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
Marti, 30 Iulie 2024
Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
Luni, 15 Iulie 2024
,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
TVR SPORT, lider de audienta pe timpul conferintei nationalei de fotbal, in topul canalelor de sport
Miercuri, 19 Iunie 2024
In mai putin de trei luni de la lansare, canalul de sport al Televiziunii Romane a realizat un record de audienta, inregistrand, la nivel urban 18+, in minutul de aur al transmisiei, un varf de 1,3% rating.
Miercuri, 15 Mai 2024
Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Miercuri, 15 Mai 2024
"Suntem mandri sa prezentam nu doar 20 de ani de excelenta, ci si o noua identitate vizuala, care reflecta angajamentul nostru pentru progres si calitate in serviciile pe care le oferim”, a spus Marcel Vulpoi, directorul general al Vulpoi & Toader Management.
Miercuri, 08 Mai 2024
Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Vineri, 12 Aprilie 2024
„Sunt deosebit de onorata sa preiau al doilea mandat de Presedinte al Asociatiei. Le multumesc membrelor Asociatiei pentru increderea acordata. Apreciez ca asociatia noastra a reusit sa devina mult mai activa, dinamica si vizibila pe plan intern si international datorita tuturor demersurilor si proiectelor pe...
Vineri, 29 Martie 2024
Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani, e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
Joi, 21 Martie 2024
HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Miercuri, 20 Martie 2024
In noua sa functie de CEO al Grupului Marionnaud, Kulvinder Birring va administra portofoliul Marionnaud, care cuprinde peste 730 de magazine offline si online in opt piete, fiind unul dintre cei mai importanti retaileri de parfumuri si cosmetice de lux din Europa. Echipa de conducere a Marionnaud, inclusiv...
Joi, 07 Martie 2024
La sfarsitul lunii martie 2024, vor incepe sesiunile de casting in toate tarile participante, pentru a identifica talentele exceptionale si demne sa-si reprezinte tara in competitia HELL Boxing Kings.
Marti, 27 Februarie 2024
Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Marti, 27 Februarie 2024
Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Vineri, 02 Februarie 2024
Turneul de box HELL Boxing Kings se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea premii totale in valoare de peste 1.000.000 de dolari. Castigatorii din fiecare categorie de greutate vor primi premii in valoare de 100.000 de dolari si oportunitatea de a semna un contract cu HELL ENERGY Promotion.
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
Jurnalistii se pot inscrie pana la 31 ianuarie la Premiile Superscrieri, competitie care premiaza, din 2011, cele mai bune materiale jurnalistice ale anului. Premii de 1.500 pentru locul la fiecare din cele noua categorii de concurs si 3000 de euro pentru „Superscrierea Anului” si ...
Vineri, 06 Octombrie 2023
„Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: