Rezultatele cautarii dupa : "neconventionala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Casa de Productie TVR anunta APOSTOLUL BOLOGA. Filmul este o adaptare a romanului Padurea Spanzuratilor de Liviu Rebreanu
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Filmul regizat de Dominic Dembinski are o distributie remarcabila si va putea fi vazut la Televiziunea Romana la finalul acestei luni si, pe marele ecran, in cadrul unor festivaluri de film.
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Video .Calif, luat la ro(a)st in scop caritabil de comedianti. Provoaca si alte branduri sa faca la fel.
Marti, 31 Iulie 2018
Intregul eveniment „Roast-ul lui .Calif” a avut la baza un scop caritabil: sustinerea financiara a proiectelor desfasurate de fundatia „Autism Curtea de Arges - NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuita, dar cei prezenti au fost incurajati sa faca o donatie, fie pe loc, fie...
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
De Ziua Copilului, Orchestra Nationala Radio urca micii spectatori pe scena alaturi de muzicieni
Miercuri, 24 Mai 2017
 Noutatea absoluta a concertului dedicat de Orchestra Nationala Radio Zilei Internationale a Copilului este latura sa neconventionala si interactiva: micii spectatori vor putea sa urce pe scena alaturi de muzicieni, din dorinta orchestrei de a oferi copiilor bucuria contactului prietenos si natural cu universul muzicii.
Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
Miercuri, 08 Martie 2017
 Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
Aur pentru flashmob-ul Orchestrei Simfonice de Rogalski Damaschin pentru Therme Bucuresti
Sambata, 01 Octombrie 2016
 Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Toyota Production System in comunicare vine la Bucuresti pentru Solutii de Afaceri Creative
Marti, 06 Octombrie 2015
 A II-a Editie S.A.C. va avea loc pe 13 octombrie 2015 la Bucuresti - Crystal Pallace Ballrooms. Rezervarea unui loc se face fara taxa in limita locurilor disponibile ale salii la www.solutiiafacericreative.ro

 

Se face sau nu? PROFI: Bonjour Carrefour!
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut. 
20 de fete vand RCA in versuri pe DN1 si la Mare.
Miercuri, 07 August 2013
 Un neconventional facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini cu cateva panouri pe care sunt insailate cateva versuri menite sa atraga soferii doritori de RCA

70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.