Rezultatele cautarii dupa : "necesar 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Telekom Romania Mobile introduce VoLTE si pentru utilizatorii de cartele preplatite
Miercuri, 30 August 2023
 Tehnologia VoLTE (4G/5G) permite, fara niciun cost aditional, efectuarea de apeluri de voce cu sunet de claritate HD si conexiune aproape instantanee pentru apelurile initiate.
Cognition lanseaza „Clubul de Loialitate”, instrument de marketing dedicat clientilor business si start-up-urilor din orice industrie. Buget, de la 6.000 de euro
Marti, 15 August 2023
 Claudia Archip, Managing Partner Cognition ,,Cu un nivel ridicat de flexibilitate si customizare, acest instrument dedicat ofera eficienta si tactici construite pe specificul si nevoile oricarei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabila si integrata a tuturor palierelor de dezvoltare comerciala,...
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
Telekom Romania a lansat OneDock pentru sistemul de lucru la distanta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Instrument prin care companiile pot aduna toate aplicatiile pe care le folosesc intr-un singur loc, OneDock contine aproape 40 de aplicatii realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, fiind deja folosita la nivel intern de catre angajatii companiei
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lucreaza cu GMP Group pe PR si Public Affairs
Marti, 30 Iulie 2019
 Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry,...
Peste 200.000 solduri de cont, sume sau rulaj, date de Robotul BT Livia pe Facebook Messenger si Skype
Luni, 12 Martie 2018
 Livia de la BT® ofera informatii despre IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul...
Echipa Profi a alergat pentru 2500 EUR in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos
Marti, 25 Aprilie 2017
Aflate la cea de-a doua participare la crosul din Piata Libertatii, magazinele PROFI si-au sporit in acest an nivelul de implicare si au contribuit la strangerea sumei de 11.330 de lei in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos, adresat de Fundatia Profilaxis copiilor supraponderali si familiilor acestora.
Proiect CSR Secom  Gradina Botanica pentru amenajarea Gradina cu remedii de plante medicinale
Luni, 12 Septembrie 2016
In cadrul proiectului, toate plantele din cadrul ”Gradinii cu remedii” au fost etichetate, astfel incat vizitatorii sa identifice mult mai usor specia si aria terapeutica pentru care fiecare planta este benefica. In total, anul acesta a fost amenajat un procent de aproximativ 60% din suprafata totala de 1800 mp a sectorului denumit ”Gradina cu remedii”.
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
McCann PR afiliata la Weber Shandwick
Vineri, 05 Mai 2006
Cu o cifra de afaceri de peste 430.000 EUR in 2005, potrivit agentiei, McCann PR a anuntat afilierea la Weber Shandwick - divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies