Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Septembrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Miercuri, 02 Decembrie 2020
Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Joi, 02 August 2018
Cu expertiza de peste 20 de ani de publishing si vanzari de publicitate, Nicoleta Nedea este unul dintre cei mai longevivi oameni de publishing din Romania. Ea va ocupa postul de Chief Revenues Officer in noul proiect de publishing.
Luni, 02 Aprilie 2018
Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Luni, 23 Octombrie 2017
Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
Vineri, 22 Septembrie 2017
Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Vineri, 15 Septembrie 2017
In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Vineri, 08 Septembrie 2017
Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
Marti, 30 Mai 2017
Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Marti, 02 Mai 2017
Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Vineri, 24 Februarie 2017
Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Miercuri, 22 Februarie 2017
Membru in Consiliul National al Audiovizualului, Alexandru Jucan este de parere ca postul de televiziune Kanal D a iesit in profit cu 243.000 de euro dupa amenda de aproximativ 45.000 de euro (200.000 de lei) primita de la CNA pentru depasirea spatiului legal de publicitate de 12 minute pe ora.
Marti, 21 Februarie 2017
In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3 (25.000 de lei) si cu 2.200 euro Realitatea TV (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Vineri, 27 Mai 2016
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
Luni, 14 Martie 2016
La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: