Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 11 Iunie 2021
Dupa 3 zile de maraton la Camera Deputatilor, Teatrul Grivita 53 a vandut 215 caramizi ctitor, reusind sa stranga 56.975 de lei (aproximativ 11.600 de euro). Tabara cu caramizi se muta saptamana viitoare la Senat, ocazie cu care senatorii pot achizitiona caramizi atat pentru propria persoana, cat si pentru copii sau alti membri al familiei. O caramida Grivita 53 are valoarea de 53 Euro...
Joi, 03 Iunie 2021
“Cele mai importante lucruri in viata sunt cele pe care le faci, nu cele pe care le ai. (…)” spune Chris Simion – Mercurian, initiatoarea proiectului Grivita 53, care pe 7, 8 si 9 iunie, impreuna cu colegii sai, tineri actori independenti, va vinde caramizi in Parlamentul Romaniei, pentru...
Luni, 14 Decembrie 2020
Publicul din intreaga lume va putea urmari in regim live si gratuit proiectiile ,,evenimentului de suflet al scolii romanesti de film”
Joi, 04 Aprilie 2019
Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si...
Miercuri, 26 Martie 2008
Castigatorii primei editii sunt Mihai Ghyka, Catalin Tolontan, Elena Ionita, Costin Popescu, Adrian Sarbu, Costas Kapetanopoulos, Corina Bernschutz & Alexandru Pomana, Roxana Popa, Jose Toscano, Cristian...
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Opinii, Francisc Varga, protestul unui publicitar care a lucrat cu Laura Vasiliu (actrita confundata la Torino cu o traficant) in cadrul unui proiect publicitar care a avut in comun prestatia actorilor din distributie cu cea din primul film romanesc premiat cu Palme D'or
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Marti, 03 Mai 2005
Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: