Rezultatele cautarii dupa : "mos craciun?cautare=coca cola&id=70"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
In urma unei licitatii, GMP & U devine agentia de Employer Branding a HEINEKEN Romania
Joi, 27 Februarie 2025
 Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
Crestere Cargus de 30% a expedierilor pentru clientii care comercializeaza articole de Valentine's Day si Dragobete
Marti, 25 Februarie 2025
 Potrivit datelor companiei, in aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
Luni, 10 Februarie 2025
 La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
TVR readuce magia celei de-a-XXVII-a editii a Festivalului George Enescu
Miercuri, 22 Ianuarie 2025
 Dan Cristian Turturica, Presedinte-Director General al SRTV: ,,Prin...
Peste 4.000 de artisti din intreaga lume vin la Festivalul George Enescu de la Bucuresti
Marti, 21 Ianuarie 2025
 La cea mai „bogata” editie a festivalului de pana acum, pe parcursul a 29 de zile, vor avea loc peste 95 de concerte si spectacole, grupate in sapte mari serii, pentru toate categoriile de iubitori ai muzicii clasice intre 24 august si 21 septembrie, intr-o serie de manifestari artistice cu tema...
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Recorduri de piata in licitatiile de arta Artmark 2024 in Romania, dar si in Bulgaria si Croatia
Vineri, 03 Ianuarie 2025
 Cea mai mare casa de licitatii din Romania anunta un total mai mare al vanzarilor prin licitatie, de 11,36 mil. euro (in crestere cu 24,8% fata de cifra totala de licitatie a anului 2023, de 9,1 mil. euro), precum si o rata medie de adjudecare in cadrul licitatiilor de 73,38% (in crestere fata de rata medie de...
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
Joi, 19 Decembrie 2024
 TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediĊ£ii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
NewTech Academy lanseaza cursul de digital marketing, in parteneriat global cu grupul international de tehnologie Wawiwa Tech Training
Luni, 16 Septembrie 2024
 „Cursul propus de NewTech Academy este exact ce-ti trebuie daca vrei sa inveti cum sa faci marketing digital eficient, intr-o industrie care evolueaza constant. Vei invata nu doar sa folosesti uneltele digitale, ci si cum sa gandesti strategic, sa intelegi comportamentul publicului tau si sa optimizezi...
Endava devine partenerul Institutului de Cercetare al Universitatii din Bucuresti pentru a explora beneficiile folosirii AI in arheologie
Luni, 02 Septembrie 2024
 Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
Parteneriat AI intre start-up-ul romanesc Brainactive.ai cu un pionier global pentru cresterea in cercetare de piata globala
Vineri, 09 August 2024

Prin acest parteneriat, Brainactive.ai si Cint le ofera organizatiilor care vor sa fie inaintea tendintelor cea mai recenta tehnologie in materie de cercetare, date precise, inteligenta umana si solutii bazate pe AI

Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
Joi, 11 Iulie 2024
 76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024
 Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”
Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Marti, 02 Iulie 2024
 Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.
Cu investitii in marketing si comunicare de 300 mln. USD, in 2023, Revolut a realizat venituri de peste 2,2 mld. USD si profit de 545 mln. USD
Marti, 02 Iulie 2024
 Grupul Revolut a dat publicitatii Raportul Anual pentru perioada de 12 luni incheiate la 31 decembrie 2023.
1 2 3 4 5 »