Rezultatele cautarii dupa : "mircea 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Profi, primul in categoria retail la Effie Awards prin parteneriatul retelei de magazine cu Mircea Bravo. Aditional, peste 1,7 milioane utilizatori pentru aplicatie.
Luni, 26 Iunie 2023
 Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: ,,Credem ca rezultatele campaniei si viralitatea au fost elementele care au stat la baza deciziei juriului. Acestea au fost...
Din 9 iulie, 18.00, expozitie colectiva de arta stradala amplificata de tehnologie la primul cartier de art&tech, Globalworth District.
Marti, 09 Iulie 2019
Implicarea angajatilor din cladirile Globalworth, lider pe piata de birouri din Romania, vine in intampinarea promisiunii cartierului de arta si tehnologie, dezvoltat in luna februarie de companie si curatoriat de One Night Gallery, de a promova tanara generatie de artisti romani si de a aduce evenimentele culturale in...
IAA Romania si UAPR au dat start inscrierilor in Romanian Effie Awards 2019
Miercuri, 27 Februarie 2019
 Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
Mircea Radu ia la pas muntii cetatilor dacice, in cautare de legende si retete traditionale pe povesticugust.ro
Luni, 09 Iulie 2018
Contactat de catre adplayers, Mircea Radu a afirmat pentru adplayers ca proiectul este sprijinit pe plan local atat de primariile comunelor pe raza carora se afla cetatile dacice, cat si de organizatiile judetene de profil precum Agentia de Dezvoltare Economica-Sociala a Judetului Hunedoara si Asociatia Producatorilor de...
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Cine vine la Trade Round Table, Magazinul Progresiv, pe 21 octombrie ?
Marti, 19 Octombrie 2010
 Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue...
Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
Joi, 10 Septembrie 2009
 Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Graffiti BBDO a luat argint cu Dosarele Istoriei la New York Festivals 2005
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente