Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Februarie 2024
Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Luni, 14 Martie 2011
Fosta Grup Sapte in ultimii 3 ani, Adina Leonard, noul BTL & Merchandising Manager la Cougar a coordonat, potrivit agentiei, proiecte de Btl si...
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Joi, 07 Februarie 2008
Noul Junior Partner va detine 5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat n cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va ncheia la sfrsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV n perioada: 19 februarie 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata n perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, n perioada: 12 - 17 martie
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Romnia deruleaza mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa avnd ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi Ispite cu fructe de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: