Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
Serie de seminarii CyberAware in Jungla Digitala pentru siguranta online a comunitatilor vulnerabile
Joi, 13 Februarie 2025
 Proiectul Touched Romania, derulat cu sprijinul Fundatiei Orange, reprezinta o initiativa menita sa sprijine femeile, copiii si adolescentii vulnerabili in intelegerea riscurilor mediului online si in dezvoltarea unei identitati digitale autentice si sigure
Cat cheltuiesc romanii in luna iubirii si cum sarbatoresc relatia de cuplu. Studiu Raiffeisen Bank Romania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Februarie 2025
 Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
3 din 5 angajati folosesc instrumente AI la locul de munca, iar 1 din 4 nu au incredere deplina in deciziile sale
Vineri, 07 Februarie 2025
 Potrivit sondajului Bestjobs realizat in luna ianuarie 2025 pe un esantion de 784 de utilizatori de internet, daca 55% dintre angajati declara ca au un grad mare de incredere, 24% spun ca AI ofera uneori rezultate eronate, iar 21% nu au prea multa incredere in recomandarile sale.
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
Miercuri, 05 Februarie 2025
 Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de...
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
Marti, 31 Decembrie 2024
 Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 68% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu...
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Cu prezenta in peste 30 de piete din lume, brandul polonez de puzzle-uri, jocuri si carti educationale Banana Panda intra pe piata din Romania
Vineri, 13 Decembrie 2024
 Prezent inclusiv Statele Unite, Canada, Germania, Franta, Spania, Portugalia si Grecia, Banana Panda este acum disponibila in Romania prin parteneriatul cu Smyk.ro
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
Luni, 09 Decembrie 2024
 ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
VML este  singura agentie din Romania premiata la London International Awards 2024
Joi, 10 Octombrie 2024
Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
 34 de idei de afaceri sociale din regiunile Nord-Est, Centru si Nord-Vest ale Romaniei vor primi, fiecare, cate 61.000 de euro nerambursabili
Miercuri, 18 Septembrie 2024
 
1 2 3 4 5 »