Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 11 Aprilie 2022
Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
Miercuri, 26 Mai 2021
Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania: ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor...
Vineri, 27 Februarie 2009
Desi nu se vrea un divort profesional, Idriceanu este al doilea om de comunicare ce se desparte de grupul de marketing si comunicare fondat de Mihaela Nicolasi Zoltan Szigeti, la nici 6 luni dupa despartirea de Simona Fartat (acum director de comunicare la GMP)
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Razboiul pentru IAB Romania: 'Eu personal nu-l cunosc pe domnul Stan Faryna' Val Voicu (AdEvolution)
Miercuri, 02 Mai 2007
"Cert este insa ca acest domn a aparut din neant, nu a facut absolut nicio campanie de publicitate online in Romania, a cumparat licenta IAB pentru Romania strict pe baze financiare, iar acum vrea sa regleze industria online din Romania", a mai afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu - Membru in Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania si General Manager la AdEvolution, legat de...
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, în primul trimestru al anului 2007, Finansbank România îsi va schimba numele în Credit Europe Bank România, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Joi, 25 Ianuarie 2007
În cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc în perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinând unui numar de 22 de agentii românesti
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Joi, 23 Noiembrie 2006
Într-o întânire programata sa aiba loc în aceasta dupa-amiaza, începând cu ora 14.00, la Hotel Caro, Interactive Advertising Bureau (IAB) România îsi valideaza astazi existenta prin oficializarea membrilor biroului local al organizatiei, dar si a statututului si conducerii organizatiei
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
Duminca, 12 Februarie 2006
Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
Joi, 09 Iunie 2005
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: