Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 02 Iunie 2014
Procesele de selectie in urma carora se vor alege agentiile ce se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare in rebrandingul Romtelecom si Cosmote la T inca nu s-au incheiat
Luni, 17 Iunie 2013
Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Joi, 03 Martie 2011
Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
Miercuri, 13 Ianuarie 2010
In urma licitatiei, compania va desemna regia care va administra publicitatea TV, OOH, Print, Internet, Direct marketing si mesaje in serviciile de televiziune proprii Romtelecom
Luni, 10 Noiembrie 2008
Fara sa deconspire numele agentiilor, Alfred Borcan, Director Coordonator Comunicare Marketing, Segment Rezidential, Romtelecom confirma pentru AdPlayers un numar de 11 agentii in...
Luni, 21 Ianuarie 2008
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Luni, 06 August 2007
130 de oameni de la agentia de publicitate Grey Romania si agentia de media Mediacom s-au mutat din acest weekend in buricul targului, in Bucuresti, in apropiere de Piata Victoriei noul sediu urmand sa aiba 1500 mp din toamna
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Joi, 14 Septembrie 2006
Īn noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata īn perioada septembrie octombrie 2006 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul Am vazut pe net, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Miercuri, 27 Aprilie 2005
"Ziarul lui Popescu si Dinescu" are un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista pentru pagina de publicitate alb negru de 2.475 EUR si 3.685 EUR pentru color
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: