Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 02 Septembrie 2024
Timp de 40 de zile, intre 2 septembrie si 13 octombrie 2024, clientii sunt invitati sa experimenteze momente memorabile atat in magazine, cat si online.
...
Marti, 02 Iulie 2024
Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.
Vineri, 28 Iunie 2024
Colaborarea dintre cele doua companii este rezultatul unui pitch castigat de Limitless Agency si are ca obiectiv principal optimizarea prezentei online a retailerului.
Miercuri, 20 Martie 2024
In noua sa functie de CEO al Grupului Marionnaud, Kulvinder Birring va administra portofoliul Marionnaud, care cuprinde peste 730 de magazine offline si online in opt piete, fiind unul dintre cei mai importanti retaileri de parfumuri si cosmetice de lux din Europa. Echipa de conducere a Marionnaud, inclusiv...
Miercuri, 06 Martie 2024
Cu ocazia cunoscutului eveniment, Dyson a sarbatorit lansarea aparatului de indreptat parul Dyson Airstrait™️ pe pietele din Europa si Orientul Mijlociu, alaturi de reprezentanti ai presei internationale si de lideri de opinie importanti.
Marti, 16 Ianuarie 2024
Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
Vineri, 12 Ianuarie 2024
"VTEX ne-a impresionat cu designul lor curat. Au impachetat o multime de informatii fara a compromite spatiile libere. Site-ul ofera multe zone de explorat, dar nu se simte inghesuit sau claustrofob. VTEX ne-a incantat cu nota umana a design-ului", au declarat reprezentanti ai...
Marti, 19 Decembrie 2023
Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Joi, 14 Decembrie 2023
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Luni, 27 Noiembrie 2023
,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Luni, 30 Octombrie 2023
„Prin evolutia lor accelerata din ultimii ani, retelele de retail si cele de media au ajuns la o intersectie care modeleaza viitorul in industria de advertising. Astfel, am dezvoltat un ecosistem media, atat fizic cat si digital, care ajuta brandurile sa se conecteze cu cumparatorii in momente mai relevante si...
Miercuri, 12 Iulie 2023
“Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio.
Miercuri, 07 Iunie 2023
„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
Marti, 23 Mai 2023
Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Marti, 15 Noiembrie 2022
Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Joi, 01 Septembrie 2022
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Joi, 25 August 2022
De la inceputul razboiului din Ucraina, asociatia Red Panda a oferit ajutor gratuit cetatenilor ucraineni refugiati in Romania care au solicitat asistenta pentru animalele lor de companie. Prin proiectul ”Ajutor pentru animalele refugiate din Ucraina”, in perioada aprilie - august 2022, Red Panda a...
Miercuri, 02 Martie 2022
A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Marti, 21 Decembrie 2021
Prima editie Primul este un cupaj din Feteasca Neagra, Syrah si Cabernet Sauvignon asamblat de Marina Samoila, impreuna cu vinificatorul cramei Girboiu, judetul Vrancea. 6.000 de sticle produse, din care doar 5.000 sunt puse la vanzare, 1000 fiind tezaurizate
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: