Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 14 Decembrie 2023
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Joi, 18 Martie 2021
Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Miercuri, 06 Martie 2019
Ondina Olariu are experienta atat de partea clientului, ca Senior Regional Marketing Manager la Vodafone, cat si de agentie ca Business Director la Geometry Global. In cariera sa, Ondina Olariu a coordonat comunicarea pentru branduri ca Coca-Cola, P&G Romania & Balkans, Danone Global, GSK Romania, British America...
Miercuri, 20 Iunie 2018
Condusa de Ioana Mucenic, CEO, si avand o echipa de 22 de oameni, agentia de comunicare integrata Minio Studio isi mareste echipa de management cu
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Marti, 22 Ianuarie 2013
Designerii Flavia Yoshiura, ARD Design Elvetia si Alin Patru, AMPRO Design Romania au facut schimb de locuri timp de 3 saptamani
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: