Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 14 Noiembrie 2022
In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Miercuri, 06 Februarie 2019
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing,
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Sambata, 11 Iunie 2016
Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Vineri, 19 Februarie 2016
Miercuri, 17 Februarie 2016
Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
Luni, 15 Februarie 2016
In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm
Joi, 04 Februarie 2016
Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
Marti, 26 Ianuarie 2016
Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Joi, 16 Iulie 2015
Marti, 26 Mai 2015
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
Miercuri, 25 Aprilie 2012
Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Miercuri, 11 Aprilie 2012
"Cu Heidi Chocolat suntem in discutii de la finalul anului trecut, acum ne-am casatorit si suntem in luna de.... ciocolata" spune pentru adplayers Alina Damaschin, CEO la Rogalski Grigoriu PR
Luni, 12 Martie 2012
Oficialii companiei de relatii publice din grupul Lowe au confirmat castigarea contului, insa nu au dezvaluit detalii despre serviciile asigurate si valoarea contului
Miercuri, 22 Februarie 2012
Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
Marti, 06 Septembrie 2011
Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil
Vineri, 29 Iulie 2011
In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International
Vineri, 30 Iulie 2010
„Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Marti, 13 Iulie 2010
„Deocamdata nu avem nimic de declarat, in aceasta privinta. Va vom tine la curent”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Ionescu, Marketing Director la Tnuva, despre viitorul administrator de cont sau existenta unui proces de selectie a unor alte agentii de comunicare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: