Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Decembrie 2010
Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.
Joi, 17 Iunie 2010
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Miercuri, 16 Iunie 2010
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
Joi, 06 Mai 2010
Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Marti, 28 Octombrie 2008
Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett
Vineri, 24 Octombrie 2008
Directorul de creatie al agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru a fost Associate Creative Director la Grey
Joi, 15 Mai 2008
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Miercuri, 30 Aprilie 2008
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce cāstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa cāstige un Effie īn anii urmatori "
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie)
Luni, 26 Februarie 2007
Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut īn 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atāt echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cāt si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut īn 2001, un film care pare foarte aproape...
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Luni, 22 Mai 2006
Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri AdOr 2006
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Marti, 31 Ianuarie 2006
Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: