Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Joi, 29 Martie 2018
„Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
Marti, 28 Decembrie 2010
Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.
Vineri, 10 Decembrie 2010
Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de...
Vineri, 11 Iulie 2008
Inainte de InBev, Ioana Bulat a lucrat la Dacia (2005-2008) si Saatchi&Saatchi (2002-2005)Vineri, 11 Ianuarie 2008
Dupa o licitatie media la care au participat 8 agentii, in finala au ajuns Starcom Romania, Mediaedge:cia si OMD, organizarea procesului de licitatie fiind asistata de compania de audit Media Strategy
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Luni, 14 Noiembrie 2005
Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: