Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Dupa 12 ani de colaborare cu agentia fondata de Radu Florescu Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi PR pentru a se dedica antreprenoriatului
Miercuri, 19 Iunie 2013
Implementata prima data in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Joi, 07 Octombrie 2010
Pana in prezent serviciile de comunicare corporate ale grupului condus de Radu Florescu erau asigurate de fostul oficial de comunicare, Florin Ionescu, care a trecut de curand pe...
Luni, 18 Ianuarie 2010
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Marti, 27 Ianuarie 2009
Potrivit lui Sergiu Oprescu, Presedintele Executiv al Alpha Bank Romania, agentia Saatchi & Saatchi PR a castigat contul in urma unui proces de evaluare a propunerilor primite de la trei companii locale de PR
Luni, 06 Octombrie 2008
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”
Joi, 06 Martie 2008
La licitatie au mai participat Ogilvy Public Relations si DC Communication, iar McCann PR, initial printre prendentii contului, s-ar fi retras ulterior din concurs
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Joi, 09 Februarie 2006
Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: