Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 15 Noiembrie 2022
La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Luni, 12 August 2019
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
Vineri, 23 Martie 2018
Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Vineri, 01 Decembrie 2017
La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Luni, 11 Iunie 2012
Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Joi, 02 Aprilie 2009
Trei dintre cei patru sunt fostii DDB Bucharest Corin Chiriac - Senior Strategic Planner, Radu Glont, Patricia Arbanas, la care se adauga Veronica Ciacoveanu, fosta Lowe &...
Vineri, 03 Octombrie 2008
Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award
Miercuri, 14 Mai 2008
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Vineri, 04 Aprilie 2008
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim īnfiintarea Brand Management Ungaria(la Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza īn anul 2007 pentru compania din Romānia o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, īn crestere cu 35% fata de anul trecut
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: