Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Martie 2010
Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
Marti, 05 Februarie 2008
Agentia Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti are in portofoliul de clienti marci si companii precum Petrom, ING Bank Romania, LG Electronics, RTPR, Colgate-Palmolive, Diageo, Hilti, Friesland, Canah, WWF
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: