Rezultatele cautarii dupa : "ingrediente naturale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
Vineri, 20 Decembrie 2024
 Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Polonezii de la Olini se lanseaza pe piata de uleiuri, oteturi si sucuri lacto-fermentate din ingrediente naturale din Romania
Joi, 29 August 2024

Portofoliul producatorului polonez cuprinde, pe langa uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere si bauturi benefice pentru sanatatea intestinului precum oxymel si...

Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Heineken lanseaza prima bere fabricata in lumea virtuala. Heineken Silver - din pixeli, nu din drojdie
Luni, 21 Martie 2022
 ,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Ziua Familiei  la SKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Luni, 21 Mai 2018
 Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei  la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Carrefour a reincarcat bateriile Bucharest Running Club, in primul weekend din aprilie
Joi, 05 Aprilie 2018
 In primul weekend din aprilie, Carrefour a sustinut competitia Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment si Cursa Familiilor, cu produse sanatoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai miscarii in aer liber, profesionisti si amatori, copii si adulti
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
Joi, 28 Septembrie 2017
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
Jucator nou pe piata suplimentelor. Magneziu cu vitamina B6 de la Solgar.
Luni, 10 Aprilie 2017
 Potrivit producatorului, suplimentul alimentar Magneziu cu vitamina B6 de la Solgar are o formula speciala care ofera corpului cantitatea necesara de magneziu si vitamina B6, fiind un aliat de incredere in lupta cu stresul si oboseala.
ReBrand100 a premiat Seed Consultants pentru brandul romanesc Galador
Joi, 24 Februarie 2011
 Organizat de Rhode Island School of Design din Statele Unite, Seed Consultants a fost premiata la concursul ReBrand100 pentru proiectul de repozitionare strategica a brandului romanesc Galador.
O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
Marti, 06 Iulie 2010
 „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "