Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Aprilie 2024
Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Joi, 27 Martie 2008
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Miercuri, 05 Iulie 2006
Ileana Sebe a devenit Strategy & New Business Director la Odyssey Communication, iar Irina Pencea a fost avansata in functia de Client Service Director, agentia de publicitate condusa de Diana Flutur (foto) estimand in 2006 o cifra de afaceri capitalizata de 9,5 milioane EUR
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii” cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: