Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Iunie 2018
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Marti, 27 Iunie 2017
1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Marti, 07 Decembrie 2010
Cu o cifra de afaceri cumulata de 73,2 milioane LEI (17,2 Mil. EUR) , si un profit net de 1,4 milioane LEI (330.000 EUR) in 2009, agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si...
Marti, 06 Iulie 2010
„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Vineri, 02 Iulie 2010
„Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Joi, 23 Iulie 2009
Competitia care alege campionul Romaniei in bartending este organizata de revista Food & Bar Magazine (Business Publishing Group), si va demara in 29 iulie
Joi, 25 Iunie 2009
In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Vineri, 13 Martie 2009
Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Luni, 01 Septembrie 2008
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Marti, 08 Iulie 2008
Organizator pentru al patrulea an consecutiv al Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, Alexandru Calinescu, seful Prospero, vorbeste si de obiectivele maratonului de business al agentiei
Miercuri, 11 Iunie 2008
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Vineri, 02 Mai 2008
Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance
Marti, 22 Aprilie 2008
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmānd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: