Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Iunie 2008
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
Luni, 28 Ianuarie 2008
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: