Rezultatele cautarii dupa : "gen"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Februarie 2025
 Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
Luni, 16 Decembrie 2024
 In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
Via Profi primeste Gold in Community Index 2024, cea mai importanta recunoastere pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania.
Vineri, 11 Octombrie 2024
 Recunoasterea Gold  in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care cuprinde un set de 43 de indicatori aliniati la cele mai importante standarde internationale din domeniul investitiilor in comunitati.
Endava devine partenerul Institutului de Cercetare al Universitatii din Bucuresti pentru a explora beneficiile folosirii AI in arheologie
Luni, 02 Septembrie 2024
 Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
FANTA® SI WARNER BROS. PICTURES in parteneriat global cu noul film BEETLEJUICE BEETLEJUICE
Luni, 12 August 2024
 
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
Joi, 11 Iulie 2024
 76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
Joi, 11 Iulie 2024
 Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
Via Profi reinvie traditia prin conectarea comunitatii la micii producatori locali
Joi, 20 Iunie 2024
 Gaetan Pacton, Director General, Profi: „Via Profi este o punte concreta intre producatori, autoritati si marele public, in beneficiul tuturor partilor implicate. Romania este frumoasa si, judecand dupa bunatatile de pe via-profi.ro, deosebit de gustoasa!"
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
GALA PUCCINI, la Ateneul Roman, cu ocazia Centenarului Giacomo Puccini
Vineri, 10 Mai 2024
Institutul Italian de Cultura, alaturi de ARTEXIM, organizeaza la Ateneul Roman luni, 13 mai 2024, ora 19:00, GALA PUCCINI.
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
 Professional Women’s Network Romania a ales un nou Consiliu Director
Vineri, 12 Aprilie 2024
 „Sunt deosebit de onorata sa preiau al doilea mandat de Presedinte al Asociatiei. Le multumesc membrelor Asociatiei pentru increderea acordata. Apreciez ca asociatia noastra a reusit sa devina mult mai activa, dinamica si vizibila pe plan intern si international datorita tuturor demersurilor si proiectelor pe...
Studiu Biz. Unde vor sa lucreze romanii si ce companii sunt in topul Generatiei Z?
Marti, 26 Martie 2024
 Marta Usurelu, Owner, Biz: „Am vrut sa intelegem mai bine asteptarile Gen Z si care sunt, in viziunea tinerilor, companiile care raspund cel mai bine acestor asteptari. Evenimentul APPLY Conference, care reuneste an de an angajatorii de top si profesionistii din HR, a fost locul unde am prezentat in...
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
Marti, 16 Ianuarie 2024
 Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
1 2 3 4 5 »