Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 14 Mai 2018
ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Vineri, 20 Aprilie 2018
ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Vineri, 03 Februarie 2012
Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Vineri, 08 Iulie 2011
Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager la Panasonic Computer Products Europe
Marti, 01 Februarie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
Joi, 16 Octombrie 2008
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
Marti, 05 August 2008
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Joi, 08 Februarie 2007
Jiri Rizek, CEO Flamingo Group estimeza ca anul 2007 "va aduce o crestere a vânzarilor de calculatoare la nivelul întregii piete, acestea atingând un total de 700 000 de unitati"
Joi, 13 Octombrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: