Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 19 Mai 2023
Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
Marti, 15 Noiembrie 2022
Compania marcheaza un pas important in planul de extindere deschizand pe 12 noiembrie primul Drive-Thru din tara, in Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov si mai anunta o noua locatie pana la sfarsitul anului in Compleul Comercial Orhideea
Joi, 09 Iunie 2022
Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
Marti, 07 Aprilie 2020
“Oamenii sunt cei care fac diferenta in aceste momente dificile. Suntem solidari cu profesionistii care se afla in prima linie a eforturilor de combatere a virusului SARS-COV-2 si le multumim acestora pentru eforturile depuse pentru binele comunitatii,” a declarat Liviu Tudor, proprietarul Genesis Property.
Marti, 20 August 2019
De mai bine de 60 de ani, Graphis a devenit un bastion international de excelenta in materie de design si imagini vizuale si si-a publicat anualele celebre, devenind una dintre cele mai clasice publicatii de design
Marti, 19 Decembrie 2017
Potrivit dezvoltatorului, noua divizie are ca focus proiectele rezidentiale exclusiviste de dimensiune mai mica decat ansamblurile dezvoltate sub brandul One, precum cladiri de blocuri cu 4-6 etaje sau constructii pe suprafete de teren de 2.000-3.000 de metri patrati
Marti, 28 Noiembrie 2017
Divizia este dezvoltata in partenerial cu fondatorul Eurisko, Ionut Dumitrescu, care va fi partener One Office si este deja membru in Consiliul de administratie One United Properties
Miercuri, 22 Noiembrie 2017
One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru...
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Joi, 23 Martie 2017
Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10.
Food Truck Festival, Ice Skating Rink, Christmas Market si alte experiente de Sarbatori la Promenada
Vineri, 09 Decembrie 2016
In luna cadourilor si a sarbatorilor de Craciun si anul nou, Mall Promenada a pregatit mai multe experiente vizitatorilor, de la cele culinare si de divertisment, la cele de beauty si fashion.
Luni, 10 Octombrie 2016
Food Truck Festival on Tour, proiect dedicat promovarii mancarurilor preparate rapid, dar sanatos a oprit pana la 16 octombrie la Promenada.
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Joi, 11 Septembrie 2014
Ceea ce ma intriga este cum se face ca printre adresele care au raspuns la email se afla inclusiv oameni din firme de software cu adrese care nu sunt publice.
Vineri, 02 Septembrie 2011
„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24...
Miercuri, 23 Februarie 2011
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Vineri, 04 Iulie 2008
La eveniment au fost prezenti aproximativ 350 de oameni din media, marketing si comunicareLuni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim înfiintarea Brand Management Ungaria(la Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza în anul 2007 pentru compania din România o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, în crestere cu 35% fata de anul trecut
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: