Rezultatele cautarii dupa : "fara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
Vineri, 21 Februarie 2025
 Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
Miercuri, 19 Februarie 2025
 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Moller’s invita fanii juniori la pestisorii Molli
Marti, 11 Februarie 2025
 Pana pe 28 februarie 2025, parintii pot profita de o oferta avantajoasa la jeleurile in forma de pestisori de la Möller's, care este disponibila exclusiv in Farmaciile TEI si Bebe TEI, atat in locatii, cat si online.
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Februarie 2025
 Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Samsung Romania anunta 25 de pasiuni si proiecte inovatoare, in etapa a II-a a competitiei Solve for Tomorrow 2024-2025
Marti, 14 Ianuarie 2025
Elevii cu varste intre 16 si 18 ani, pasionati de tehnologie si sustenabilitate, si-au inscris ideile in competitie, abordand provocari din categoriile Educatie, Mediu inconjurator, Dezvoltare durabila si Diversitate si incluziune sociala. 
Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
Vineri, 20 Decembrie 2024
 Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Dyson sarbatoreste 1 an de la deschiderea magazinului din Baneasa Shopping City
Vineri, 13 Decembrie 2024
 „A fost o placere sa particip la acest eveniment aniversar si sa demonstrez cum produsele de ingrijire personala Dyson pot transforma coafura intr-o experienta premium, fara compromisuri asupra sanatatii parului. Tehnologia Dyson este revolutionara, oferind rezultate profesionale chiar si acasa, iar astazi...
Organizatorii Our Big Day Out lanseaza Campania de Craciun #2024
Joi, 12 Decembrie 2024
In perioada 18-23.12.2024, voluntarii Our Big Day Out organizeaza cea de-a XXVIII-a campanie de colectare de produse Si pregatire de cadouri in beneficiul a peste 2.500 de copii, adulti si varstnici care traiesc in institutii de stat, in adaposturi de noapte Si in comunitati in situatii de risc din Alba, Bacau,...
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Profi Rom Food anunta ca achizitia sa de catre Ahold Delhaize are unda verde de la Consiliul Concurentei din Romania
Luni, 09 Decembrie 2024
 Gaetan Pacton, CEO Profi Rom Food „Salutam decizia Consiliului Concurentei care face posibil sa ne alaturam grupului Ahold Delhaize, sa crestem si mai mult, sa ne servim si mai bine clientii din Romania, creand in acelasi timp noi perspective pentru angajatii nostri."
Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

Reteaua de magazine Profi se alatura eforturilor de ajutorare a comunitatilor grav afectate de inundatii
Miercuri, 18 Septembrie 2024
 „In momente ca acesta, solidaritatea devine o datorie morala. Ne vedem afectati, dar exista oameni care au pierdut mult mai mult, iar noi nu putem ramane indiferenti. Ne implicam cu toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a aduce alinare si sprijin acolo unde este nevoie," a declarat...
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

„Catalizator de Inceputuri” 2024 – Expozitia celor mai talentati 50 de tineri artisti romani
Luni, 09 Septembrie 2024

Selectia nationala, la ARCUB-Hanul Gabroveni, intre 14 septembrie si 6 octombrie

Polonezii de la Olini se lanseaza pe piata de uleiuri, oteturi si sucuri lacto-fermentate din ingrediente naturale din Romania
Joi, 29 August 2024

Portofoliul producatorului polonez cuprinde, pe langa uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere si bauturi benefice pentru sanatatea intestinului precum oxymel si...

1 2 3 4 5 »