Rezultatele cautarii dupa : "executie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Solutiile sustenabile contureaza prezentul si viitorul constructiilor. Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu ProBCA.
Luni, 29 Iulie 2024

Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.

...
Platforma de comert digital VTEX, medaliata la toate cele 24 de categorii ale rapoartelor combinate Paradigm B2B 2024
Luni, 29 Iulie 2024
 VTEX este unul dintre cei doar doi furnizori care au obtinut medalii de aur la categoria „Total cost of ownership” in ambele rapoarte Paradigm B2B 2024

Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
Ceptura isi strica vinul? La publicitate, sigur. Incluziune sociala, Bebe Cotimanis si un negru in cel mai recent spot. Ce va urma?
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. 
Kaufland lanseaza campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”
Miercuri, 29 Septembrie 2021
 Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Primul operator de telecomunicatii care instaleaza statii de incarcare a masinilor electrice. Telekom a semnat dupa licitatii castigate in Galati si alte Primarii din Romania
Joi, 11 Februarie 2021
 Cel mai mare astfel de proiect este la Galati, unde Primaria a decis sa asigure o retea publica extinsa de nu mai putin de 15 statii de incarcare rapida a masinilor electrice, insa Telekom Romania urmeaza sa instaleze statii de incarcare rapida pentru masini electrice si in alte orase din tara, ca urmare a...
De Craciun, un an de Netflix. Campanie Vodafone ONE de Craciun cu 12 luni de Netflix cadou
Miercuri, 25 Noiembrie 2020
 Cu ocazia sarbatorilor de iarna, clientii care achizitioneaza servicii Vodafone ONE (fixe si mobile) vor primi un cadou ce consta in 12 luni de Netflix gratuit si un discount de 2 EUR/luna pentru servicii timp de 24 de luni, anunta compania. Promotia este valabila intre 19 noiembrie 2020 si ianuarie 2021.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019
 Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Best in the World Public Service Interior Design Award la International Property Awards (IPA), Londra, pentru Grupul STIRIXIS
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Bucuresti a fost considerat si recunoscut drept cel mai bun design interior international de servicii publice de catre un grup independent de 80 de experti din industrie prezidat de patru membri ai Casei Lorzilor din Marea Britanie
Omnicom lanseaza platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie OMNI
Miercuri, 01 August 2018
 Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
Luni, 07 Mai 2018
 “Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de...
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
1 2 3 4 5 »