Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 29 Iunie 2021
Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
Miercuri, 04 Decembrie 2019
Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) sarbatoresc un an de parteneriat si continua impreuna drumul spre Tokyo 2020, cu zece automobile Toyota Proace Verso cu o capacitate de 7+1 locuri.
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Primaria Capitalei descalifica proiectul castigator in urma concursului pentru logo-ul Bucurestiului
Joi, 04 Mai 2017
„Regretam situatia creata si, chiar in varianta foarte probabila ca nu este vorba de un plagiat, Bucurestiul nu poate avea un logo reprezentativ atat de asemanator cu al altui oras. La finalul concursului, vom publica toate lucrarile inscrise in concurs si validate de secretariatul tehnic. ” se arata in comunicatul primariei.
Marti, 21 Iunie 2016
Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
Marti, 14 Iulie 2015
Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editând si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: