Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 31 Mai 2016
Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR, despre programul de certificare europeana in publicitate lansat in colaborare cu EACA
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Joi, 11 Iunie 2009
The World Federation of Advertisers (WFA) si The European Association of Communication Agencies (EACA), al carei membru este si UAPR
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: