Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 18 Octombrie 2023
83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Vineri, 18 Noiembrie 2022
Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Joi, 01 Septembrie 2022
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Marti, 31 Mai 2022
Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de...
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Luni, 10 Iunie 2019
Cea de-a doua editie a expozitiei, care se va desfasura intre 9 si 12 octombrie in pavilionul B1 de la Romexpo-Bucuresti, promite un spectacol de inovatii oferit de nume mari din industrie, printre care BenQ, Panasonic Business Solutions, GBC Exim, Pro Dance Show, P10 LED, Bidooh.
Luni, 08 Aprilie 2019
Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I'm Voting/ De data asta votez”, care se desfasoara in toate statele membre ale Uniunii Europene si va lansa, in premiera, o serie de vloguri cu rol de constientizare si informare despre importanta votului.
Joi, 18 Octombrie 2018
Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national.
Vineri, 10 August 2018
71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
Luni, 19 Martie 2018
Cu peste 8,5 milioane de vizualizari Youtube, piesa Tell Me Who a cucerit, pe langa Romania, topurile din Rusia si Polonia
Vineri, 19 Mai 2017
Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
Marti, 02 Mai 2017
Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Joi, 13 Aprilie 2017
“Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre.
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Marti, 02 Februarie 2016
Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
Vineri, 29 Mai 2015
Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Joi, 10 Februarie 2011
Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: