Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 21 Mai 2024
Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Luni, 01 Aprilie 2024
Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Luni, 28 Noiembrie 2022
Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
Marti, 19 Aprilie 2022
Consiliul Director pentru urmatorii trei ani il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
Miercuri, 04 Octombrie 2017
Cu peste 11 ani de experienta in publicitate, Laura Iane si-a inceput cariera in Saatchi & Saatchi, evoluand de-a lungul timpului pana la coordonarea proiectelor din pozitia de CO - Director de Creatie la Centrade-Cheil
Luni, 27 Iulie 2015
Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa.
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: