Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Februarie 2019
Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin
Joi, 27 Septembrie 2012
„Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Luni, 14 Noiembrie 2011
Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Vineri, 23 Iulie 2010
Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Vineri, 15 Ianuarie 2010
Theodor Cucu (foto dreapta) a dat din mana cuibul de Head of Strategy la GMP de la GMP, pe unul Director de Creatie si Strategie la Frank, o agentie aparuta recent pe piata...
Vineri, 27 Noiembrie 2009
Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Vineri, 19 Decembrie 2008
Colosseumul si Piramidele sunt primele executii creative ale agentiei pentru Sidera, singura gama de produse de cuart compozit fabricata in Romania, potrivit agentiei de...
Miercuri, 13 August 2008
Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, care a preluat stafeta de la Mirela Angelescu,...
Marti, 20 Mai 2008
Reactia GMP referitoare la scrisoarea deschisa catre organizatorii EFFIE 2008, trimisa de Razvan Matasel si Adrian Botan:
Marti, 20 Mai 2008
Teodor Cucu, Strategic Planner, GMP, la AdPlayersCRITIC Effie Awards Romania 2008 - Opinii pe marginea festivalului de eficienta in Romania editia 2008
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Duminca, 27 Ianuarie 2008
„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
Marti, 22 Ianuarie 2008
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: