Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 11 Septembrie 2024
Compania cauta solutii tehnologice, in special AI pentru a ajuta la rezolvarea problemelor parintilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile. PURINA a accelerat deja 33 de startup-uri si va accelera pana la 10 noi afaceri de ingrijire a animalelor de companie in 2025
Joi, 11 Iulie 2024
In colaborare cu marcile de parfumuri de top Calvin Klein, Chloe, Elizabeth Arden, Woman Secret si Issey Miyake, Marionnaud va dona 5% din pretul de achizitie al fiecarei vanzari a acestor parfumuri catre ONG-ul EcoAssist din Romania
Joi, 04 Iulie 2024
„Facturarea electronica a devenit acum una dintre principalele tendinte de reglementare in Europa si nu numai” – a declarat Danilo Cattaneo, CEO si Director General InfoCert – grup Tinexta. Numai in Italia, in 2023, facturarea electronica a scutit de la taiere aproximativ un milion de...
Miercuri, 26 Iulie 2023
Patru gradini botanice interioare, doua zone de parc de incinta, structurile intinse de vegetatie reprezinta in total 11.000 de metri patrati din cei 24.000 de metri patrati ai Stejarii Collection.
Vineri, 11 Iunie 2021
Editia de anul acesta a celui mai mare festival creativ din Romania se desfasoara pana in 13 iunie, la Combinatul Fondului Plastic si in spatiile partenere din Bucuresti.
Joi, 28 Februarie 2019
UPC Romania demareaza campania „Activeaza factura electronica si adopta un copac” prin care indeamna clientii companiei, care au servicii de internet, sa renunte la factura printata prin activarea facturii electronice.
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Marti, 29 Noiembrie 2016
Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
Luni, 03 Octombrie 2016
Duminica, 9 octombrie, de la ora 18.35, TVR 1, TVR HD si TVRi difuzeaza in premiera ultima parte a seriei Wild Carpathia, un indemn pentru protejarea zonelor rurale, a patrimoniului cultural si istoric, a biodiversitatii din Romania, anunta reprezentantii postului public de televiziune.
Vineri, 08 Aprilie 2016
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Luni, 06 Decembrie 2010
Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
Miercuri, 03 Septembrie 2008
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Joi, 10 Mai 2007
Parte a retelei internationale Publicis, Starlink Group a anuntat ieri ca si-a extins aria de activitate, prin crearea Diviziei de Relatii Publice, cu o echipa formata din Laris Toader - PR Director, Oana Ene - PR Consultant, Irina Dinu - PR Consultant, Alexandru Flus -PR Consultant si Mugur Popa - PR Executive
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: