Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 16 Aprilie 2014
Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.
Luni, 05 Decembrie 2011
Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken in 2008, si Romtelecom din 2009
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Joi, 08 Ianuarie 2009
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a castigat contul pentru doi ani ( 2009-2010), dupa o finala Graffiti BBDO cu Headvertising
Marti, 11 Martie 2008
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Vineri, 22 Februarie 2008
Contul de relatii publice al operatorului de telefonie a fost castigat de divizia de relatii publice GMP PR, in urma unei licitatii
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: