Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 12 Decembrie 2024
Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom, lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO,...
Luni, 30 Septembrie 2024
„Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Joi, 26 Septembrie 2024
„Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
Marti, 30 Iulie 2024
Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
Joi, 11 Iulie 2024
In colaborare cu marcile de parfumuri de top Calvin Klein, Chloe, Elizabeth Arden, Woman Secret si Issey Miyake, Marionnaud va dona 5% din pretul de achizitie al fiecarei vanzari a acestor parfumuri catre ONG-ul EcoAssist din Romania
Vineri, 28 Iunie 2024
Colaborarea dintre cele doua companii este rezultatul unui pitch castigat de Limitless Agency si are ca obiectiv principal optimizarea prezentei online a retailerului.
Vineri, 26 Aprilie 2024
,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Joi, 18 Aprilie 2024
„Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Vineri, 12 Aprilie 2024
„Profi ajuta micii producatori locali care gatesc ca pentru propria lor familie sa ajunga la cat mai multe familii din Romania, iar cei care vin in magazine pot regasi gusturile autentice, din ingrediente atent selectionate, mestesugite cu dragoste de micii producatori din judetul Sibiu", a spus Calin...
Marti, 09 Aprilie 2024
Tehnologia Dyson CleanTrace este un instrument care incorporeaza realitatea augmentata (AR) si care se asigura ca nicio suprafata nu este ignorata.
Vineri, 22 Martie 2024
Gaetan Pacton, Directorul General Profi: „Incurajam producatorii locali sa faca ceea ce stiu ei mai bine si sa puna suflet in Romania, dupa cum intelegem si noi sa punem suflet in comunitate prin actiuni concrete. Participantii la acest program primesc ajutor in realizarea documentatiei si obtinerea...
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Miercuri, 07 Februarie 2024
,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Luni, 15 Ianuarie 2024
Adrian Cighi, Co-fondator Pago -“Cheltuielile casnice raman in atentia utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucuram ca putem fi parte din aceasta campanie si ca putem oferi clientilor OLX beneficiile de a plati facturile de utilitati oricand, de oriunde, intr-un mod rapid si...
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
Marti, 19 Decembrie 2023
Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: