Rezultatele cautarii dupa : "cohnandjansen"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 
41 de Premii pentru Piata Bunurilor de Larg Consum
Joi, 21 Octombrie 2010
 Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila