Rezultatele cautarii dupa : "chiru"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 „Deep Clean. Deep Fun”. Persil Wash Club si Laundromat - amintiri de neuitat la Electric Castle 2023, de la creatie, la implementare Godmother
Marti, 15 August 2023
 Situat in zona de camping, Laundromatul Persil a continuat traditia inceputa acum cativa ani iar festivalierii au putut sa se bazeze la el si anul acesta pentru a-si curata gratuit tinutele aduse special la Castel si a fi astfel pregatiti pentru distractia alaturi de prieteni.
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Canadian Down Syndrome Society inlocuieste parerile de rau (Sorry) la nasterea unui copil cu Sindrom Down, cu Felicitari (Congratulations)!
Miercuri, 21 Martie 2018
De Ziua Mondiala a Sindromului Down, 21 Martie,  Asociatia Down Bucuresti organizeaza manifestari si in Capitala.
Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romnia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara n perioada martie mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
PR, GMP
GMP a concesionat Apa Nova
Duminca, 18 Februarie 2007
Apa Nova - concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti, a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR
Imagine si promotie ClickNet 2,5 Mbps
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicnd n acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecnd de la viteza de 2,5 Mbps
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
n noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata n perioada septembrie octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Explosion Grey la ClickNet Express
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Paul Renaud:
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Romtelecom promoveaza FixMobilPlus
Vineri, 07 Octombrie 2005
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet