Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 15 Martie 2010
Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
Vineri, 23 Octombrie 2009
Fostul director de publicitate Sanoma Hearst Romania, Cezar Burlan va fi de la sfarsitul lunii noiembrie director de vanzari de publicitate al grupului Medien Holding – un parteneriat intre editorul german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) & The Nova Group), care a preluat anul trecut si produsele media ale editurii Domus Magazin
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat într-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, în urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat dupa saptamânalul Femeia de azi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: