Rezultatele cautarii dupa : "casting"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
100.000 USD pentru fiecare categorie de greutate la Turneul International HELL Boxing Kings
Joi, 07 Martie 2024
 La sfarsitul lunii martie 2024, vor incepe sesiunile de casting in toate tarile participante, pentru a identifica talentele exceptionale si demne sa-si reprezinte tara in competitia HELL Boxing Kings.
Campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Lansarea ,,No Time To Die va fi precedata de podcastul oficial James Bond si o noua serie de podcasturi pe toate platformele principale
Miercuri, 30 Septembrie 2020
 No Time To Die, a carei lansare va avea loc in cinematografele din intreaga lume in noiembrie, va fi precedata de podcastul official James Bond si o noua serie de podcasturi cu Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Jeffrey Wright, Naomie Harris si producatorii Michael G. Wilson, Barbara...
Fotomodelul roman Gina Chirila, la Vogue Italia alaturi de alte nume grele din industria frumusetii
Marti, 02 Octombrie 2018
 Gina Chirila a stralucit pe 21 septembrie in Milano, la Cinema Manzoni, la petrecerea Vogue Italia alaturi de Madalina Ghenea, Sara Sampaio, Irina Shayk, Alessandra Ambrosio, Giampaolo Sgura, Natasha Poly, Jeremy Scott si multe alte supermodele si designeri celebri.
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
Joi, 23 Martie 2017
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
A castigat 150.000 euro cu Martini Royale Casting.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Pe langa, Barbara Gonzales, castigatoarea concursului Martini Royale Casting, in noua reclama Martini va aparea si romanca Maria Bata care s-a numar printre cele mai apreciate 7 concurente.
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Unicef semnat de Nicola Porter Novelli impotriva abandonului scolar
Miercuri, 10 Martie 2010
 Dezvoltata de Nicola Porter Novelli  (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

O achizitie de 2 Mil. EUR,  formatul Rataciti in Panama (Kanal D) a avut in Columbia rating de 11 puncte si varfuri de 17
Vineri, 07 August 2009
Licenta exclusiva pentru Romania a formatului “Desafio”, emisiunea este un reality-show concurs care, de peste 10 sezoane, se bucura de un mare succes in America Centrala, si a...
„Epilam orice fel de Pasarici” Next Advertising, pentru B&B Beauty Salon, la AdPlayersCritic
Miercuri, 13 Februarie 2008
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative...
Dupa Peroni, top modelul MRA - Madalina Ghenea joaca Ramazzottti
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Dupa calendarul international Peroni 2008, Top modelul MRA Madalina Ghenea a castigat castingul pentru videoclipul ultimului album al lui Eros Ramazzotti
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
1 2 3 »